Cisco Webex wspiera zdalną współpracę i komunikację

Pandemia trwale zmieni sposób, w jaki pracujemy. Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest upowszechnienie w biznesie modelu hybrydowego, w którym członkowie zespołów częściowo realizują swoje obowiązki z domu, a częściowo z biura, aby uniknąć nagromadzenia dużej liczby pracowników w tym samym miejscu i czasie. Platforma Cisco Webex oferuje szereg funkcji dostępnych w polskiej wersji językowej, które umożliwią efektywną zdalną współpracę i komunikację niezależnie od miejsca i urządzenia, z którego pracują, oraz jakości połączenia internetowego.

Cisco Webex wspiera zdalną współpracę i komunikację

1. Wideo dla wszystkich – wielu pracowników zdalnych ma problemy z przepustowością sieci, co często sprawia, że rezygnują z funkcji wideo. Udoskonalona wersja Cisco Webex pozwala na inteligentne skalowanie rozdzielczości 360p lub niższej tak, aby wyglądała na 720p. Ponadto platforma Webex zwiększa jakość w wybranych, szczególnie istotnych obszarach obrazu wideo jak twarz rozmówcy.

2. Wirtualne, spersonalizowane lub rozmyte tło – Cisco Webex oferuje opcje wirtualnego lub rozmytego tła na każdym rodzaju urządzenia z systemem Windows, iOS i Android. Ponadto użytkownicy mogą sami tworzyć własne tło. Funkcje te pozwalają ukryć elementy przestrzeni znajdującej się za nimi, które mogą rozpraszać innych uczestników spotkania.

Zobacz również:

  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
  • Już wkrótce z samochodu będziemy mogli pracować jak z domu

3. Breakout Rooms– funkcja, która z powodzeniem może być wykorzystywana podczas sesji szkoleniowych. Breakout Rooms ułatwiają dzielenie uczestników wirtualnego spotkania na podgrupy oraz usprawniają współpracę przez możliwość przypisywania uprawnień, wyznaczania ram czasowych i dystrybuowania komunikatów w poszczególnych grupach. Pozwala to na większą aktywizację uczestników i podniesienie dynamiki spotkania oraz rozszerzone możliwości współpracy.

4. Podgląd udostępniania ekranu – czasami zdarza się, że osoba prezentująca zapomina włączyć funkcję udostępniania ekranu, przez co inni uczestnicy spotkania nie wiedzą, o czym jest mowa. Lub odwrotnie: włącza ją zbyt wcześnie, wyświetlając przez przypadek poufne informacje. Funkcja podglądu udostępniania ekranu pozwala sprawdzić, co zobaczą pozostałe osoby, zanim zostanie to wyświetlone.

5. Podnoszenie ręki – w sytuacji, gdy w spotkaniu uczestniczy wiele osób, trudno jest zadać pytanie lub uzupełnić wypowiedź innego uczestnika bez wprowadzania niepotrzebnego chaosu. Funkcja podniesienia ręki w Cisco Webex umożliwia zaznaczenie, że chce się zabrać głos niezależnie od tego, z jakiego urządzenia się korzysta. Co więcej platforma automatycznie przenosi takiego użytkownika na szczyt listy uczestników spotkania.

6. Bezpieczne połączenia - Cisco Webex od początku oferuje szyfrowanie end-to-end i wciąż rozwija funkcje bezpieczeństwa, pozwalając działom IT na zapewnienie pracownikom najwyższego możliwego poziomu cyberochrony. Najnowszym przykładem jest objęcie Webex Meetings szyfrowaniem AES-256-GCM.

Dowiedz się więcej o tym, jak platforma Cisco Webex może wspomóc efektywną współpracę i zdalną komunikację w Twojej firmie. Poznaj najnowsze funkcje i możliwości platformy Cisco Webex.

Zarejestruj się na bezpłatny webinar z serii Cisco Talks: Komunikacja i współpraca na platformie Webex już 8 października o godzinie 10.00.

Link do rejestracji: https://cvent.me/AxoDxx?RefId=idg

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200