Check Point: sprzedaż o 20 proc. w górę

Producent rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego zanotował w II kw. 2004 r. sprzedaż w wysokości 126,9 mln USD, o 20 proc. więcej w ujęciu rocznym. Rok wcześniej przychody spółki sięgnęły 106,1 mln USD. Ze sprzedaży nowych licencji firma uzyskała 67,9 mln USD. Na czysto Check Point zarobił 63,3 mln USD.

W I kw. spółka zanotowała 11-proc. wzrost sprzedaży do 116 mln USD, zaś zysk był niższy o ponad 30 proc. i sięgnął 41 mln USD. Spadek wyniku netto ma związek z, zamkniętą w marcu, akwizycją Zone Labs za 210 mln USD. Po sześciu miesiącach 2004 r. przychody Check Pointa wyniosły 242,98 mln USD (210,95 mln USD rok wcześniej).

Zysk producenta za pierwsze półrocze sięga 105,19 mln USD (120,25 mln USD). Zarząd spółki jest zadowolony z osiągniętych rezultatów, w szczególność ze 24-proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży licencji. Według czerwcowego raportu Canalys dotyczącym rynku rozwiązań bezpieczeństwa w regionie EMEA, Check Point zajmuje czwartą pozycję z 7,5-proc. udziałem rynkowym.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
  • Google wypróbowuje eksperymentalną funkcję bezpieczeństwa w Singapurze

Prognoza spółki na kolejny kwartał zakłada przychody rzędu 124-131 mln USD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200