Centralki VCX Connect (IP PBX)

3Com poszerzył ofertę o dwie centralki IP PBX przeznaczone dla średnich i małych firm, które należą do linii VCX Connect.

Obie centralki (reprezentujące platformy typu wszystko-w jednym) wspierają protokół SIP Session Initiation Protocol i oferują funkcjonalności Unified Messaging. Centralka VCX Connect 100 może obsługiwać od 30 do 100 użytkowników, a centralka VCX Connect 200 może obsłużyć nawet do 250 użytkowników.

Centralki korzystają z usług tego samego oprogramowania, które obsługuje centralki firmy 3Com przeznaczone dla dużych przedsiębiorstw. Dlatego oba rozwiązania wspierają szereg funkcjonalności oferowanych przez centralki klasy enterprise.

Centralki VCX Connect (IP PBX)
3Com wprowadził w tym samym czasie na rynek rozwiązanie o nazwie 3Com Asterisk Appliance. Jest to system Open Source voice-over-IP (VoIP), oparty na produkcie firmy Digium noszącym nazwę Asterisk Appliance (3com sprzedaje rozwiązanie pod swoją nazwą). Urządzenie zawiera 4 porty na zewnętrzne linie telefoniczne, 4 na wewnętrzne rozszerzenia analogowe i 4 na telefony IP. 3Com Asterisk Appliance może obsługiwać od 5 do 30 telefonów, współpracując z szeroką gamą telefonów produkowanych przez 3Com.

Centralka VCX Connect 100 kosztuje 7000 USD (za jeden serwer). W przypadku zakupu drugiego serwera (redundancja) użytkownik płaci za centralkę 5500 USD. W przypadku centralki VCX Connect 200 ceny wynoszą odpowiednio 7500 i 6000 USD. System 3Com Asterisk Appliance kosztuje 1595 USD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200