CeBIT '99: Zmiany w europejskim oddziale America Online

Podczas targów CeBIT America Online (AOL) przedstawi szczegóły dotyczące strategicznych zmian, jakie mają być przeprowadzone w jej europejskim oddziale.

Podczas targów CeBIT America Online (AOL) przedstawi szczegóły dotyczące strategicznych zmian, jakie mają być przeprowadzone w jej europejskim oddziale.

Nowa strategia AOL zakłada m.in. połączenie AOL Bertelsmann Online (AOL Niemcy) z należącym do firmy niemieckim CompuServe. Przedstawiciele firmy określają to jako zmianę jedynie na szczeblu zarządzania, ponieważ oba przedsiębiorstwa nadal będą prowadziły niezależną działalność.

AOL Europe, będąca spółką, w której po 50% udziałów mają AOL i Bertelsmann AG, przejęła CompuServe w 1997 r. Dotychczas obie firmy działały w Niemczech całkowicie niezależnie.

Obecnie AOL Germany ma 800 tys. zarejestrowanych klientów, co klasyfikuje tę firmę na drugim miejscu po T-Online (Deutsche Telekom). CompuServe, obsługująca głównie niemieckich klientów korporacyjnych, ma 200 tys. subskrybentów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200