Cardif Polska kupuje inbound

Towarzystwo ubezpieczeniowe buduje nowe contact center w Warszawie, które będzie obsługiwać infolinię dla klientów Cardiff Polska.

Do obsługi ruchu przychodzącego spółka zdecydowała się wybrać aplikację SAP Business Communications Management (BCM). Aplikacja inbound SAP BCM znacznie usprawni obsługę połączeń telefonicznych w Cardif m.in. dzięki zastosowaniu mechanizmów rozprowadzania połączeń do konsultantów contact center, z wykorzystaniem takich funkcji, jak: Skill Based Routing (SBR), Automatic Call Distribution (ACD), Hunt Group czy Interactive Voice Response (IVR) wraz z możliwością rozpoznawania osoby dzwoniącej za pomocą PIN lub numeru telefonu. Od ponad dwóch lat telesprzedawcy i telemarketerzy Cardif prowadzą sprzedaż polis ubezpieczeniowych w contact center zlokalizowanym w Łodzi. Ich pracę wspomaga SAP BCM do obsługi kampanii wychodzących (outbound), wdrożony przez Finnsoft w 2006 r.