Capgemini zatrudni 100 osób w Opolu do nowego centrum usług outsourcingowych

Opole to piąte miasto, w którym Capgemini Polska uruchamia centrum usług. Zamierza w nim zatrudnić 100 pracowników.

Firma planuje zatrudnić w roku 2012 ponad 500 osób we wszystkich biurach w Polsce: Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Opolu.

Opolskie centrum świadczyć będzie usługi outsourcingu IT: zdalnego wsparcia technicznego użytkowników oraz zdalnego zarządzania infrastrukturą informatyczną dla klientów niemieckojęzycznych. Dlatego firma rozpoczęła rekrutację osób z biegłą znajomością języka niemieckiego, komunikatywną znajomością języka angielskiego oraz posiadających doświadczenie w obsłudze klienta. W dalszej kolejności poszukiwane będą osoby z głęboką wiedzą i specjalistycznym wykształceniem w obszarze zarządzania i utrzymania infrastruktury informatycznej.

Zobacz również:

  • Ukryte koszty outsourcingu

Usługi outsourcingu IT Capgemini świadczy także w centrach zlokalizowanych w Katowicach i Krakowie. Obecnie Capgemini Polska zatrudnia ponad 4,6 tys. osób, które zajmują się doradztwem informatycznym, tworzeniem i utrzymaniem oprogramowania dla przedsiębiorstw, wdrażaniem i integracją systemów informatycznych oraz outsourcingiem procesów biznesowych i IT.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200