Canon Polska tworzy sieć usług serwisowych

Canon Polska rozpoczął budowę ogólnopolskiej sieci serwisowej Glober Service. Będzie się ona zajmowała serwisem urządzeń peryferyjnych Canona. Jej punkty serwisowe powstaną w większości miast wojewódzkich: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdyni, Bydgoszczy, Katowicach, Gorzowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Bielsku Białej, Koszalinie i Szczecinie.

Canon Polska rozpoczął budowę ogólnopolskiej sieci serwisowej Glober Service. Będzie się ona zajmowała serwisem urządzeń peryferyjnych Canona. Jej punkty serwisowe powstaną w większości miast wojewódzkich: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdyni, Bydgoszczy, Katowicach, Gorzowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Bielsku Białej, Koszalinie i Szczecinie.

Dotychczas obsługę klientów w zakresie serwisu realizowało wyłącznie Canon Centrum Techniczne. Klienci czekali na naprawę do 14. dni. Stworzenie sieci serwisowej, zdaniem firmy, przyczyni się do znacznego skrócenia czasu oczekiwania na odbiór sprzętu z serwisu.

"Utworzenie nowej, ogólnopolskiej sieci jest konsekwencją zmiany strategii firmy w zakresie dystrybucji peryferiów komputerowych firmy Canon. Mając na uwadze zadowolenie i satysfakcję nabywców naszych urządzeń, pragniemy być bliżej naszego klienta, również w zakresie serwisu" - powiedział Sebastian Hampel, dyrektor generalny Canon Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200