Call center za 100 tysięcy
- Jarosław Ochab,
- 05.12.2002, godz. 17:09
Genesys Telecommunications i Wind Telecom wprowadzają do oferty rozwiązania call/contact center dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Wind Telecom z Bielska-Białej od grudnia oferuje wersję autorskiej platformy Contactis przeznaczoną dla mniejszych firm. Jak zapewnia producent, wdrożenie kompleksowego systemu zarządzającego przychodzącym i wychodzącym ruchem telefonicznym może zamknąć się kwotą 100 tys. zł. Rozwiązanie współpracuje z pozostałymi elementami platformy Contactis, m.in. modułem NaviVoice (IVR) czy systemem rejestracji rozmów.
Z końcem listopada Genesys Telecommunications rozpoczął w Polsce sprzedaż platformy Genesys Express dedykowanej dla przedsiębiorstw z sektora MSP. System będzie oferowany w prekonfigurowanych wersjach, gotowych do instalacji na serwerze. Podstawą tej oferty będą dwa pakiety: Express Voice i Express Multimedia wzbogacony w funkcje zarządzania pocztą elektroniczną. Zdaniem przedstawicieli firmy Genesys czas wdrożenia standardowego systemu nie przekracza 1, 2 dni. Rozwiązania Genesys Express od pewnego czasu oferuje już w Polsce firma NextiraOne (poprzednio Alcatel e-Business Distribution).
Według analiz firmy Datamonitor do 2005 r. rynkowy udział mniejszych rozwiązań call/contact center przeznaczonych dla 11-30 agentów wzrośnie w Europie z obecnych 50% do ponad 60%.