Call center obsługuje tanie loty

Call Center Poland (CCP) rozpoczęło współpracę z tanimi liniami lotniczymi SkyEurope Airlines w zakresie obsługi klientów przez własny ośrodek call center. CCP będzie wspomagać obsługę biletową pasażerów SkyEurope w przypadkach dużego nasilenia połączeń i przejmie rozmowy z klientami w języku polskim.

Firma Call Center Poland specjalizująca się w telemarketingowej sprzedaży przez telefon świadczy usługi call center dla Polski oraz krajów Europy Zachodniej i USA. 12 maja firma CCP zawarła porozumienie z przewoźnikiem lotniczym SkyEurope Airlines na Europę Środkową, który zamierza uruchomić tanie połączenia na loty z Warszawy do Londynu, Paryża i Amsterdamu. SkyEurope już obsługuje takie loty do Budapesztu, Wiednia i Bratysławy, które również będą częściowo obsługiwane przez nowo otwartą bazę call center w Polsce przez Call Center Poland.

Uruchomione w połowie maja i zarządzane przez CCP polskie biuro call center już obsługuje wszystkich polskojęzycznych klientów przewoźnika SkyEurope oraz stopniowo przejmuje takie zgłoszenia (kilka tysięcy kontaktów dziennie) od innych firmowych biur kontaktowych SkyEurope, zlokalizowanych między innymi w Wiedniu (Bratysława), Budapeszcie i Koszycach. „Obsługujemy zgłoszenia w 7 językach, jednak do obsługi polskojęzycznych klientów SkyEurope wybraliśmy operatora Call Center Poland, gdyż sądzimy najlepiej będzie on spełniał nasze wymagania oraz potrzeby klientów” – powiedział nam Stanislav Saling, SkyEurope PR Manager.

Zobacz również:


TOP 200