CSS szkoli Centertela

Computer Service Support oraz PTK Centertel podpisały umowę na realizację szkoleń z posiadanych przez CSS S.A. autoryzacji edukacyjnych producentów oprogramowania i sprzętu informatycznego. Najnowsza umowa została rozszerzona o szkolenia dotyczące zarządzania projektami informatycznymi.

Od 1996 r. Centrum Edukacyjne CSS przeszkoliło w całym kraju ponad 900 pracowników PTK Centertel. W ubiegłym roku przeszkolono 217 osób. Umowa ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia będą przeprowadzane zarówno w siedzibie PTK Centertel, jak i w ośrodkach Centrum Edukacyjnego CSS na terenie całego kraju. CSS posiada autoryzację m.in. Microsoft, Novell, SCO, Citrix, Lotus, Symantec.

CSS podpisał także z Toshiba Europe umowę Authorised Service Provider. Computer Service Support został uprawniony do świadczenia usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych notebooków oraz urządzeń przenośnych (PDA) tego producenta na polskim rynku.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Nokia wybrała platformę Red Hat

Jak informowaliśmy wcześniej, spółka przewiduje wzrost zysku na poziomie EBITDA o 15 proc. do 9,4 mln zł, wobec 8,2 mln zł osiągniętych w roku ubiegłym. Prognozowany zysk netto wzrośnie o 55 proc. do 5,9 mln zł. (3,8 mln zł w 2003 r.). W tym roku Computer Service Support zamierza także kupić trzy niewielkie spółki IT.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200