CRM na telefon komórkowy
- Józef Muszyński,
- 30.06.2006, godz. 10:14
Spółka Clix Software wprowadza na rynek nową wersję programu OKAY CRM przeznaczoną do pracy poprzez telefon komórkowy.
OKAY CRM jest aplikacją do zarządzania kontaktami z klientami. Zawiera typową dla CRM funkcjonalność, umożliwiającą tworzenie bazy danych o kontrahentach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami oraz wyznaczanie i kontrolę realizacji zadań dla pracowników.
Nowa wersja umożliwia dostęp do danych zgromadzonych za pomocą OKAY CRM poprzez dowolny telefon komórkowy wyposażony w obsługę Java MIDP2.0. Program obsługuje również inne urządzenia, takie jak handheldy, palmtopy czy smartphone'y. OKAY CRM w wersji mobilnej oferuje użytkownikom m.in. wyszukiwanie kontrahentów i kontaktów; przeglądanie i dodawanie danych nt. klientów, kontaktów, zadań; wybieranie numeru telefonu i wysłanie SMS z poziomu aplikacji.
Zobacz również:
Clix Software, spółka należąca do grupy MCI, jest dostawcą oprogramowania CRM oraz modułów wspomagających CRM przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw.