CRM na SGH

Warszawska Szkoła Główna Handlowa wraz z firmą SAS Institute otwiera pierwsze w Polsce podyplomowe studia dotyczące CRMu (Customer Relationship Management).

Zajęcia prowadzone przez teoretyków i praktyków z warszawskiej uczelni oraz pracowników firmy SAS będą dotyczyły problemów związanych z identyfikacją klientów odchodzących, zarządzania indywidualnym ryzykiem kredytowym, kierowania kampaniami marketingowymi oraz marketingowi w Internecie. W programie studium są również wykłady poświęcone zarządzaniu przedsięwzięciami informatycznymi, projektowaniu systemów, ekonomicznym aspektom prowadzenia projektów, a także związkom strategii informatyzacji przedsiębiorstwa z CRM. Program zajęć został skonstruowany z myślą o praktykach zajmujących się zagadnieniami CRM, ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z analitycznym CRMem.

Zajęcia laboratoryjne będą prowadzone z wykorzystaniem produktów firmy SAS Institute takich jak: Enterprise Miner, Web Hound oraz SAS Marketing Automation. Rozpoczynające się w październiku 2002 studium potrwa 2 semestry. Wszystkie osoby, które pomyślnie zdadzą egzamin i napiszą pracę zaliczeniową otrzymają dyplom ukończenia studium SGH.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Ta technika rozwiązuje problem ograniczonej wielkości okien kontekstowych obsługujących modele językowe LLM
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200