CRM dla sektora telekomunikacyjnego

Działająca od pół roku na rynku polskim firma Amdocs jest dostawcą rozwiązań w zakresie CRM, billingu oraz zarządzania zamówieniami i klientami dla sektora telekomunikacyjnego i IP.

Działająca od pół roku na rynku polskim firma Amdocs jest dostawcą rozwiązań w zakresie CRM, billingu oraz zarządzania zamówieniami i klientami dla sektora telekomunikacyjnego i IP.

ClarifyCRM firmy Amdocs obsługuje systemy CRM, wspiera zarządzanie "cyklem życia" produktu oraz klientami, a także w pełni zintegrowanym front- i back office. Aplikacja zapewnia jednolity obraz interakcji klientów z dostawcą usług telekomunikacyjnych oraz jednolitą bazę danych z wszystkich systemów i kanałów kontaktu.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Ta technika rozwiązuje problem ograniczonej wielkości okien kontekstowych obsługujących modele językowe LLM

Zapewnia także interakcję pomiędzy centrami obsługi klientów, stronami internetowymi oraz działami technicznym i sprzedaży. Forma okien dialogowych oraz możliwość uwzględniania hierarchii korporacyjnej pozwalają na samoobsługowe korzystanie z usług, co oznacza mniejsze obciążenie centrum obsługi i niższe koszty.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200