CRM dla sektora telekomunikacyjnego
- Józef Muszyński,
- 04.06.2002, godz. 08:54
Działająca od pół roku na rynku polskim firma Amdocs jest dostawcą rozwiązań w zakresie CRM, billingu oraz zarządzania zamówieniami i klientami dla sektora telekomunikacyjnego i IP.
Działająca od pół roku na rynku polskim firma Amdocs jest dostawcą rozwiązań w zakresie CRM, billingu oraz zarządzania zamówieniami i klientami dla sektora telekomunikacyjnego i IP.
ClarifyCRM firmy Amdocs obsługuje systemy CRM, wspiera zarządzanie "cyklem życia" produktu oraz klientami, a także w pełni zintegrowanym front- i back office. Aplikacja zapewnia jednolity obraz interakcji klientów z dostawcą usług telekomunikacyjnych oraz jednolitą bazę danych z wszystkich systemów i kanałów kontaktu.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Ta technika rozwiązuje problem ograniczonej wielkości okien kontekstowych obsługujących modele językowe LLM
Zapewnia także interakcję pomiędzy centrami obsługi klientów, stronami internetowymi oraz działami technicznym i sprzedaży. Forma okien dialogowych oraz możliwość uwzględniania hierarchii korporacyjnej pozwalają na samoobsługowe korzystanie z usług, co oznacza mniejsze obciążenie centrum obsługi i niższe koszty.