CRM dla małych i średnich firm
- Anna Machol,
- 19.01.2001, godz. 09:23
Qumak, Hewlett-Packard i Microsoft wspólnie oferują małym i średnim firmom system CRM do zarządzania kontaktami z klientami.
Wspólna oferta obejmuje wdrożenie polskiej wersji systemu CRM Clientele na platformie systemowej Microsoftu na serwerach HP
System CRM Clientele działa pod kontrolą Microsoft Windows 98, Windows NT i Windows 2000 w sieciach lokalnych i rozległych. Platforma bazodanowa Microsoft SQL Server
gwarantuje współpracę z innymi aplikacjami biznesowymi, niezależnie od wykorzystywanych baz danych.
System składa się z dwóch niezależnych modułów - Sprzedaż i Marketing oraz Serwis i Support., które mogą być konfigurowane razem lub oddzielnie. Połączone ze sobą tworzą kompletny system do zarządzania kontaktami z klientami.
Koszt wdrożenia podstawowej wersji systemu to ok. 20 tys. USD.