CA konsoliduje zarządzanie desktopami i serwerami

Koncern CA przygotował nowe oprogramowanie do zarządzania desktopami i serwerami, konsolidujące pewne funkcje agentów programowych używanych w dotychczasowych narzędziach.

Nowe oprogramowanie zawiera funkcje aktualizacji łatek i zarządzania 'cyklem życia' pecetów opartych na Windows, a unifikacja informacji o desktopach i serwerach w całej organizacji ma opierać się na produkcie Centralized Management DataBase (CMDB).

CA Desktop and Server Management r11 zawiera dwa nowe produkty: CA Desktop Management Suite for Windows oraz Unicenter Patch Management. CA Desktop Management Suite for Windows ma służyć jako narzędzie do zarządzania desktopami przez cały cykl ich życia, automatyzujące dystrybucję oprogramowania, utrzymujące informacje o sprzęcie i oprogramowaniu a także chroniące lokalne dane.

Unicenter Patch Management współpracuje z innymi narzędziami CA i jest wspierane online przez specjalny zespół do zarządzania łatkami, który monitoruje i publikuje odpowiednie informacje o łatkach.

Oprogramowanie łączy teraz w jednym module - pracującym na desktopach i serwerach - trzy różne rodzaje agentów monitorujących. Zapewnia także możliwość monitorowania z pojedynczego interfejsu.

Kontrola wymogów polityki bezpieczeństwa oraz zarządzanie łatkami nabierają coraz większego znaczenia w systemach zarządzania. Nowe wersje aplikacji i systemów operacyjnych Microsoftu oraz innych firm będą dostarczane w sposób 'kontynuacyjny' i automatyzacja funkcji narzędzi zarządzania jest nieodzowna.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200