By pracownicy byli dumni ze swojej firmy

Partnerskie relacje

Cechą, która nas wyróżnia, jest elastyczne i indywidualne podejście do każdego pracownika. Przy jednoczesnym dbaniu o rozwój i podnoszenie kompetencji staramy się budować partnerskie relacje poprzez otwartą komunikację i wspólne tworzenie kultury organizacyjnej. W naszej firmie każdy może mieć wpływ na to, co się dzieje i ma możliwość podzielenia się swoimi pomysłami.

Dla wielu osób w tej branży istotne są również elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w środowisku międzynarodowym czy szansa realizowania własnych pomysłów w ramach struktur firmy. Sądzę, że nasi konsultanci to doceniają i szanują firmę za jej starania.

W badaniu AudIT nie bez przyczyny otrzymaliśmy wysokie wyniki w obszarze właściwego obciążenia pracą oraz równowagi między życiem zawodowym a osobistym. Wynika to z systemu i kultury pracy Cybercom Poland, które pozwalają pracownikom na zachowanie odpowiedniego balansu. Ma to wpływ na ich poczucie satysfakcji z pracy. Bardzo dobre wyniki uzyskaliśmy również w kategoriach atmosfery pracy, efektywnej współpracy z kolegami oraz otwartości i uczciwości współpracowników w wyjaśnianiu sytuacji konfliktowych.

Wyniki AudIT wskazały jednak, że powinniśmy jeszcze bardziej skupić się na budowaniu wizerunku i rozpoznawalności naszej marki jako atrakcyjnego pracodawcy. Pracownicy słabo ocenili wszystkie elementy wizerunku publicznego pracodawcy – prestiż, wizerunek firmy oferującej usługi wysokiej jakości oraz lidera w swojej dziedzinie. Bardzo zależy nam, by byli dumni ze swojej firmy i chcieli być godnymi jej ambasadorami, dlatego cały czas podejmujemy działania, które mają promować Cybercom Poland. Wiemy jednak, że to wymaga czasu i cierpliwości. Wierzymy, że tytuł wzmacni ten wizerunek zarówno na zewnątrz firmy, jak i w wewnętrznej komunikacji z pracownikami.


TOP 200