Boo.com rusza ponownie pod koniec miesiąca

Pod kierownictwem amerykańskiego portalu Fashionmall.com sklep nie będzie już miał własnej oferty sprzedaży detalicznej. W zamian ma pomagać internautom w kupowaniu dóbr online innych sklepów i producentów.

Boo.com, internetowy sklep odzieżowy, który zbankrutował w maju br., ma ponownie zostać uruchomiony 30 października.

W czerwcu br. domena Boo.com i część zasobów zostały kupione przez amerykański portal Fashionmall.com. Jednakże główny mechanizm sklepu został odsprzedany w maju brytyjskiej firmie Bright Station, świadczącej usługi internetowe.

Nowo uruchamiany serwis, działający już pod kierownictwem Fashionmall.com, nie będzie miał charakteru internetowego sklepu dla klientów indywidualnych. W nowej wersji ma to być portal, oferujący klientom online bezpośredni dostęp do produktów sprzedawanych w Internecie przez różnych producentów i sklepy detaliczne.

Nowi właściciele Boo.com zapowiedzieli, że ich nowy serwis będzie skierowany głównie do użytkowników Internetu w wieku 18-30 lat. Do podtrzymania zainteresowania serwisem mają służyć tablice ogłoszeniowe, pokoje pogawędek (chat), a także liczne konkursy i badania.

***

Boo.com - sprzedane, splajtował kolejny serwis związany z handlem w Internecie

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200