Blue Velocity: nowa oferta dla firm internetowych

IBM wprowadza inicjatywę Blue Velocity. Za pośrednictwem działu Net Generation firma będzie oferować zespół produktów i usług doradczych dla spółek uruchamiających przedsięwzięcia internetowe.

IBM uruchomił inicjatywę nazwaną Blue Velocity, która - zdaniem producenta - pozwoli firmom internetowym szybciej osiągać zyski z działalności. Blue Velocity jest zespołem produktów i usług dla firm zamierzającym rozpocząć działalność w sieci. W ramach inicjatywy oferowane są cztery główne elementy: sprzęt, oprogramowanie, finansowanie oraz usługi doradcze. Te ostatnie są świadczone m.in. z zakresu kompleksowego zabezpieczania infrastruktury centrów przetwarzania danych czy zapewnienia klientom ciągłości dostępu do danych i aplikacji. Kolejną grupę ofertową w ramach Blue Velocity stanowią szkolenia i warsztaty budowania strategii działalności internetowej, planowania infrastruktury, personalizacji serwisów czy analizy natężenia ruchu.

W skład Blue Velocity wejdą również starsze programy IBM: Quick Launch i ASP Prime. Quick Launch umożliwia klientom uzyskanie atrakcyjnych warunków finansowych przy zakupie rozwiązań sprzętowo-programowych oferowanych przez IBM. Możliwość skorzystania z oferty mają wyłącznie firmy prywatne, funkcjonujące na rynku nie dłużej niż 4 lata, które zdecydują się na zakup konkretnych modeli serwerów (np. seria e-Server) i platform programowych (np. WebSphere). Program finansowania jest obsługiwany przez jeden z austriackich banków.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian

Pod nazwą ASP Prime, IBM proponuje także specjalne warsztaty konsultingowe dla nowo powstających firm ASP, szczególnie dla tych, które dysponują już produktami dystrybuowanymi w tradycyjnym modelu. Specjaliści z IBM oferują im pomoc w doborze partnerów, testach oprogramowania i uruchomieniu przedsięwzięcia.

Koordynacją działań w ramach Blue Velocity zajmuje się specjalny dział - Net Generation. "Net Gen to rodzaj wirtualnego departamentu w IBM. Na jego potrzeby pracują handlowcy i specjaliści od platform sprzętowych i oprogramowania zatrudnieni jednocześnie w innych działach. W Polsce jest to grupa licząca ok. 10 osób. Nasza nowa inicjatywa jest przeznaczona dla podmiotów rozpoczynających działalność w sieci. Firmom posiadającym ciekawy projekt na działalność internetową oferujemy konkretne rozwiązania sprzętowo-programowe i zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie doradztwa. Nie działamy na zasadzie inkubatora i nie angażujemy się kapitałowo w dane przedsięwzięcia. Mamy jednak dobre kontakty z funduszami inwestycyjnymi np. MCI, tak więc pomagamy również firmom w pozyskaniu źródeł finansowania" - powiedział Przemysław Bukato, szef polskiego działu Net Generation.

W Polsce z usług IBM Net Generation korzystali twórcy systemu płatności eCard, portalu Poland.com, Kopernik.pl czy platformy handlu elektronicznego C-e market.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200