Bezpieczeństwo w polskich urzędach
- Andrzej Gontarz,
- 13.05.2008, godz. 17:47
Czy polskie urzędy dbają o bezpieczeństwo informatyczne? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań Computerworld przeprowadzonych wśród jednostek administracji rządowej i samorządowej.
Badanie zostało przeprowadzone w ramach przygotowań do V Konferencji "Wolność i bezpieczeństwo" (Wieliczka 2008). Jego celem było określenie roli i znaczenia problematyki bezpieczeństwa informacji w działalności urzędów, umiejscowienia związanych z tym kompetencji w strukturach organizacyjnych oraz zidentyfikowanie najważniejszych spraw i problemów nurtujących osoby odpowiedzialne za ten obszar funkcjonowania organów administracji. Ankiety zostały skierowane do osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji w urzędach wszystkich szczebli - samorządowych i rządowych.
Pełny raport można pobrać pod TYM adresem.