Bez nowości

W Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki odbyły się V Międzynarodowe Targi Językowe i Edukacyjne Expolingua. W ramach targów po raz pierwszy udostępniono publiczności Warszawski Salon Multimediów.

W Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki odbyły się V Międzynarodowe Targi Językowe i Edukacyjne Expolingua. W ramach targów po raz pierwszy udostępniono publiczności Warszawski Salon Multimediów.

Salon multimediów zgromadził, przede wszystkim, polskich producentów multimedialnego oprogramowania edukacyjnego do nauki języków obcych Premiere Training Company, Yound Digital Poland Vulcan. Obok oferty dotyczącej nauki języków obcych na płytach CD-ROM, zwiedzający mogli przyjrzeć się oprogramowaniu do szerokopojętego kształcenia stworzonego przez firmę Vulcan.

Poza producentami programów na targach Expolingua znaleźli się dystrybutorzy multimedialnego oprogramowania edukacyjnego oraz gier na dyskach CD-ROM - CD Projekt, Empik, Dom Handlowy Oprogramowania.

Wśród wystawców znalazły się także firmy specjalizujące się w projektowaniu i tworzeniu kompleksowych, skomputeryzowanych laboratoriów multimedialnych służących do nauki języków obcych: Auditek OY, Bila Trading, Uniflex.

I Warszawski Salon Multimediów nie obfitował w nowości. Jednym z najciekawszych prezentowanych na targach produktów był, od dawna oczekiwany, pierwszy polski leksykon multimedialny - Fryderyk Chopin życie twórcy autorstwa Mieczysława Tomaszewskiego i firmy Neurosoft.

Obok wystaw, podczas Warszawskiego Salonu Multimediów w specjalnie przygotowanym audytorium multimedialnym przez wszystkie trzy dni odbywał się cykl seminariów i prezentacji produktów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200