Bez frustracji czyli jak zapewnić i otrzymać doskonałą obsługę
- (am),
- 30.09.2011, godz. 16:13
Dobre praktyki obsługi klienta Interactive Intelligence będzie promować poprzez kampanię "Bez frustracji", której patronem medialnym jest Computerworld.
Telefoniczne centra obsługi klienta stają się pomału codziennością. Dla wielu branż, które obsługują setki tysięcy lub miliony abonentów, użytkowników czy klientów, call lub contact center są narzędziem niezbędnym. Klienci również z czasem zaakceptowali taką formę kontaktu, doceniając wygodę i elastyczność telefonu zamiast osobistych wizyt w biurach obsługi. Zjawiskiem, z którym muszą się zmierzyć zarządzający i pracownicy obsługi klienta, jest jego niezadowolenie. Czasem wynika z rzeczywistego problemu, który chce rozwiązać. Czasem jednak frustracja klienta pojawia się w wyniku niskiej jakość obsługi wynikającej z procedur, procesów czy zastosowanej technologii w centrum kontaktowym.
Stworzony przez Interactive Intelligence portal www.bez-frustracji.pl zawiera, poświęcone tematyce obsługi klienta, artykuły, teksty poradnikowe, odnośniki do blogów i filmy, porady konsultantów, sposoby, które może wykorzystać klient dla uzyskania lepszej usługi, a także wskazówki na temat wprowadzania najnowszych technologii do obsługi klienta. Portal jest interaktywny - umożliwia odwiedzającym przesyłanie własnych porad. Odwiedzający mogą także oceniać porady i przeglądać już przyznane oceny. Ponadto mikrowitryna pozwala odwiedzającym na przesyłanie pytań związanych z obsługą klienta oraz uzyskanie odpowiedzi od specjalistów z zespołu Interactive Intelligence.
Computerworld jest parnterem medialnym kampanii Bez Frustracji