Berberis będzie wspierał obsługę klientów w FM Bank
- (mt),
- 14.05.2013
FM Bank zamierza wdrożyć system CRM Berberis firmy BMS Creative. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w centrali i w placówkach na ok. 400 stanowiskach.
Bank poszukuje nowych form nawiązywania i zacieśniania kontaktów z klientami, stawia na profesjonalną i przyjazną obsługę. Dlatego też wyodrębnił w oddziałach opiekunów klienta, którzy zajmują się współpracą z przedsiębiorcami. Ich pracę ma wspierać system CRM Berberis. "W centrum naszej uwagi stoi zawsze klient. Konsekwencją takiego podejścia jest wdrożenie nowoczesnego, dynamicznego CRM - rozumianego jako zdobywanie i utrzymywanie klientów poprzez efektywne i wydajne zarządzanie relacjami. System traktujemy jako długofalową strategię" - mówi Michał Zielke, wiceprezes zarządu FM Banku. Nowe oprogramowanie ma zapewnić stałe monitorowanie życia klienta w banku, stan jego biznesu i potrzeb, poprawę obsługi i utrzymanie klienta.
Zobacz również: