Berberis będzie wspierał obsługę klientów w FM Bank

FM Bank zamierza wdrożyć system CRM Berberis firmy BMS Creative. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w centrali i w placówkach na ok. 400 stanowiskach.

Bank poszukuje nowych form nawiązywania i zacieśniania kontaktów z klientami, stawia na profesjonalną i przyjazną obsługę. Dlatego też wyodrębnił w oddziałach opiekunów klienta, którzy zajmują się współpracą z przedsiębiorcami. Ich pracę ma wspierać system CRM Berberis. "W centrum naszej uwagi stoi zawsze klient. Konsekwencją takiego podejścia jest wdrożenie nowoczesnego, dynamicznego CRM - rozumianego jako zdobywanie i utrzymywanie klientów poprzez efektywne i wydajne zarządzanie relacjami. System traktujemy jako długofalową strategię" - mówi Michał Zielke, wiceprezes zarządu FM Banku. Nowe oprogramowanie ma zapewnić stałe monitorowanie życia klienta w banku, stan jego biznesu i potrzeb, poprawę obsługi i utrzymanie klienta.

Zobacz również:

  • Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka
  • Nowe technologie, chmura i kompetencje ludzi pomagają osiągnąć sukces
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200