Bentley rozwija aktywność w Polsce

Firma zapowiada polonizację swoich produktów i rozwój sieci partnerów.

Bentley Systems Inc. po otwarciu na początku tego roku biura w Polsce planuje polonizację swoich produktów, intensywnie rozwija sieć krajowych partnerów oraz wprowadził promocyjną sprzedaż oprogramowania (oferta ta jest ważna do końca kwietnia br.). Najnowszymi produktami Bentley Systems są MicroStation 95 oraz - oparty na nim zintegrowany system CAD/GIS - GeoGraphics.

Aktywność wrocławskiego biura firmy koncentrować się będzie na promocji produktów, organizacji sieci partnerów. Już na początku roku liczba współpracujących firm powiększyła się o 10 nowych, ale jak stwierdził Tomasz Puchalski, dyrektor Bentley Systems Polska "występują jeszcze pewne problemy z utworzeniem sieci partnerów, którzy są w stanie zaoferować nie tylko same produkty, ale też wsparcie techniczne typu hot-line, wdrożenia oraz przystosowanie systemu do potrzeb konkretnego użytkownika".

Podstawowa aktywność Bentley Systems w tym roku będzie opierać się na strategii określanej mianem OpenSpace. Firma będzie koncentrować się na rozwijaniu podstawowego systemu MicroStation oraz narzędzi dla różnych dziedzin, które stanowią podstawę do tworzenia aplikacji we współpracy z innymi, specjalizującymi się w węższych zastosowaniach firmami. Odbiorcami produktów Bentleya i jego partnerów są obecnie w 80% duże firmy kupujące co najmniej kilkadziesiąt licencji, inaczej niż w przypadku użytkowników programów typu CAD, którzy często wykorzystują tylko kilka licencji. Podstawową koncepcją firmy jest oferowanie zintegrowanego systemu umożliwiającego uniwersalną obsługę różnych funkcji - skanowanie lub wprowadzanie informacji z baz danych (zarówno takich, jak Access i Oracle czy Informix), edycję, sterowanie obiegiem dokumentów itd. Największy nacisk Bentley zamierza położyć na promocję systemów typu GIS - najnowszym produktem jest GeoGraphics.


TOP 200