Bankowość internetowa w Nordea Bank

Firma Infovide wykonała i wdrożyła system bankowości internetowej w Nordea Bank Polska.

Firma Infovide wykonała i wdrożyła system bankowości internetowej w Nordea Bank Polska. Udostępni on klientom serwis internetowy, zapewniający dostęp do rachunków oraz bezpieczne realizowanie transakcji bankowych.

Bankowość elektroniczna Nordea jest systemem typu Contact Center, pozwalającym klientom korzystać z usług banku przez różne kanały elektroniczne, m.in. przez Internet i SMS. Proces logowania oraz potwierdzenie realizacji każdej operacji wymaga podania przez klienta hasła pobieranego z karty uwierzytelniającej lub z generatora haseł (tokena).

Zobacz również:

  • Hakerzy podszywający się pod Merkel wzięli na cel prezes Europejskiego Banku Centralnego
  • Rządy coraz częściej blokują swoim obywatelom dostęp do internetu

Przy tworzeniu systemu zastosowano technologie zabezpieczeń, takie jak: protokół SSL/128 bitów, tokeny Vasco, serwer aplikacji BEA WebLogic, oprogramowanie integracyjne BEA eLink z wykorzystaniem monitora transakcji, bazy danych Oracle oraz sprzętu firmy Sun.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200