Bankowość internetowa w Nordea Bank
- NetWorld OnLine,
- 13.11.2001, godz. 08:37
Firma Infovide wykonała i wdrożyła system bankowości internetowej w Nordea Bank Polska.
Firma Infovide wykonała i wdrożyła system bankowości internetowej w Nordea Bank Polska. Udostępni on klientom serwis internetowy, zapewniający dostęp do rachunków oraz bezpieczne realizowanie transakcji bankowych.
Bankowość elektroniczna Nordea jest systemem typu Contact Center, pozwalającym klientom korzystać z usług banku przez różne kanały elektroniczne, m.in. przez Internet i SMS. Proces logowania oraz potwierdzenie realizacji każdej operacji wymaga podania przez klienta hasła pobieranego z karty uwierzytelniającej lub z generatora haseł (tokena).
Zobacz również:
Przy tworzeniu systemu zastosowano technologie zabezpieczeń, takie jak: protokół SSL/128 bitów, tokeny Vasco, serwer aplikacji BEA WebLogic, oprogramowanie integracyjne BEA eLink z wykorzystaniem monitora transakcji, bazy danych Oracle oraz sprzętu firmy Sun.