Baan, Microsoft i Compaq utworzyli europejskie centrum CRM

Baan we współpracy z Microsoftem i Compaqiem utworzył European CRM Research Center, którego siedziba będzie się mieściła w Danii. Centrum ma przeprowadzać regularne pokazy i seminaria organizowane we...

Baan we współpracy z Microsoftem i Compaqiem utworzył European CRM Research Center, którego siedziba będzie się mieściła w Danii.

Centrum ma przeprowadzać regularne pokazy i seminaria organizowane we współpracy z innymi firmami, działającymi na rynku systemów zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM).

Głównym zadaniem centrum będzie obsługa przedsiębiorstw i instytucji na rynkach skandynawskich, przy czym dostępne będą one także dla firm z innych regionów kontynentu. W planach Baana jest uruchomienie sieci takich centrów na terenie całej Europy.

Kompletny system CRM został już zainstalowany w miejscowości Hervel, niedaleko Kopenhagi. Stworzono go na bazie sprzętu dostarczonego przez Compaqa, wykorzystującego oprogramowanie Baana i Microsoftu.

Centrum będzie zatrudniać 50 programistów i ok. 20 konsultantów, którzy mają wspomagać sprzedaż sprzedaż systemów CRM oraz ich implementację w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200