Baan, Microsoft i Compaq utworzyli europejskie centrum CRM
- Wojciech Łęgowski,
- 24.03.2000, godz. 14:37
Baan we współpracy z Microsoftem i Compaqiem utworzył European CRM Research Center, którego siedziba będzie się mieściła w Danii. Centrum ma przeprowadzać regularne pokazy i seminaria organizowane we...
Baan we współpracy z Microsoftem i Compaqiem utworzył European CRM Research Center, którego siedziba będzie się mieściła w Danii.
Centrum ma przeprowadzać regularne pokazy i seminaria organizowane we współpracy z innymi firmami, działającymi na rynku systemów zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM).
Głównym zadaniem centrum będzie obsługa przedsiębiorstw i instytucji na rynkach skandynawskich, przy czym dostępne będą one także dla firm z innych regionów kontynentu. W planach Baana jest uruchomienie sieci takich centrów na terenie całej Europy.
Kompletny system CRM został już zainstalowany w miejscowości Hervel, niedaleko Kopenhagi. Stworzono go na bazie sprzętu dostarczonego przez Compaqa, wykorzystującego oprogramowanie Baana i Microsoftu.
Centrum będzie zatrudniać 50 programistów i ok. 20 konsultantów, którzy mają wspomagać sprzedaż sprzedaż systemów CRM oraz ich implementację w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).