BMC przejmuje KMXperts

BMC Software poinformowała o przejęciu firmy KMXperts zajmującej się rozwiązaniami do zarządzania wiedzą dla informatycznych centrów obsługowych. Dzięki przejęciu KMXperts w ofercie BMC Software znajdą się rozwiązania do zarządzania wiedzą, które mają zwiększać efektywność takich centrów.

Firma KMXperts była partnerem BMC Software od 2003 roku, a z wykupioną przez BMC firmą Remedy współpracowała od 1998 roku. Integracja BMC Remedy Help Desk i BMC Magic Service Desk Suite jest więc praktycznie przygotowana.

Nowe rozwiązania mogą być szybko integrowane ze wszystkimi aplikacjami, opartymi na BMC Remedy Action Request System, BMC Remedy for IT Service Providers, BMC Customer Service and Support, i BMC Remedy Citizen Response.

BMC oferuje już cztery produkty oparte na platformie KMXperts do zarządzania wiedzą: BMC Remedy Knowledge Management i BMC Magic Knowledge Management (wcześniej KMR & KMM Professional), oraz BMC Remedy Knowledge Management Self Service i BMC Magic Knowledge Management Self Service (wcześniej KMR & KMM Web Self Service).

Wyłącznym dystrybutorem BMC Software w Polsce jest firma CompFort Meridian Polska - www.compfort.pl.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200