Avaya wprowadza nowe rozwiązania UC
- Janusz Chustecki,
- 20.03.2008, godz. 09:40
Firma Avaya zaprezentowała w tym tygodniu podczas konferencji VoiceCon (Orlando, USA) nowe rozwiązania UC (Unified Communication) opracowane na potrzeby mobilnych użytkowników.
Oferowane rozwiązania zostały podzielone na kilka kategorii: dla telepracowników, dla pracowników mobilnych, dla agentów Call Center wykonujących pracę z domu, dla firm rynku MSP, a także rozwiązania przeznaczone dla sektora bankowego oraz produkcyjnego.
Rozwiązanie dla telepracowników i pracowników mobilnych nosi nazwę Unified Communications for Teleworkers and Mobile Workers. Umożliwia ono osobom pracującym poza biurem korzystanie z rozwiązań telekomunikacyjnych, które były dotychczas dostępne tylko w centrali firmy.
Avaya nadała rozwiązaniu przeznaczonemu dla zdalnych agentów Call Center nazwę Home Agent. Z kolei rozwiązanie dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom nosi nazwę Unified Communications for Small Business i Intelligent Branch Solutions. Kolejne rozwiązania (należące do linii Intelligent Branch Solutions) umożliwiają przedsiębiorstwom ściślejszą integrację oddziałów z centralą i innymi placówkami, a także szybkie podłączanie do sieci nowych placówek.
Rozwiązania przeznaczone dla sektora bankowego oraz produkcyjnego należą do produktów linii Intelligent Branch for Banking. Są one przeznaczone głównie dla doradców finansowych i pracowników obsługi klienta, i umożliwiają ujednolicenie kontaktów ze wszystkimi klientami w oddziałach, w internecie i przez telefon.