Avaya integruje iPhone'a ze swoim oprogramowaniem
- Janusz Chustecki,
- 28.12.2007, godz. 09:36
Avaya twierdzi, że iPhone może z powodzeniem obsługiwać aplikacje biznesowe, po tym gdy firma zintegrowała to rozwiązanie ze swoim oprogramowaniem one-X Mobile.
Użytkownicy mogą też konfigurować reguły zarządzające połączeniami (oparte na takich czynnikach, jak lokalizacja GPS czy pora dnia), przeglądać korporacyjną pocztę głosową i przełączać rozmowy (w trakcie ich trwania) z aparatu iPhone na deskphone.
Zobacz również:
- Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”
- iPhone 15 najszybciej taniejącym smartfonem od Apple w historii
Warto przypomnieć, że oprogramowanie one-X Mobile wspiera już systemy Symbian, Windows Mobile, BlackBerry i Palm. Avaya informuje, że nie ma na razie w planach zintegrowania z urządzeniem iPhone oprogramowania one-X Mobile Dual Mode (wspierającego klasyczną telefonię komórkową i telefonię VoWLAN).