Autodesk rozbudowuje kanał partnerski

Planowane zmiany oznaczają, że partnerzy firmy Autodesk zyskają m.in. prawo do sprzedaży oprogramowania rozliczanego na zasadach subskrypcji oraz aplikacji dostępnych w modelu cloud. Dodatkowo rozszerzona zostanie oferta usług.

Zmiany oznaczają m.in. ujednolicenie zasad obowiązujących partnerów sprzedażowych firmy Autodesk. Wedle zapowiedzi wszyscy autoryzowani partnerzy korzystać będą z tego samego pakietu udogodnień i programów certyfikacji. "Nigdy wcześniej nasi partnerzy nie mieli do dyspozycji pełnego portfolio rozwiązań Autodesk, dzięki któremu mogliby rozwijać swoją działalność i kierować swoją ofertę do klientów z branż, którymi do tej pory się nie zajmowali" - mówi Bill Griffin, wiceprezes firmy Autodesk odpowiedzialny za światowe kanały sprzedaży. Według przedstawicieli firmy zmiany mają na celu m.in. rozszerzenie dostępności pakietów Autodesk Design Suites oraz - pierwszego w ofercie Autodesk - oferowanego w modelu usługowym oprogramowania biznesowego linii Autodesk 360. System Autodesk PLM 360 ma być odpowiedzią na dążenia do optymalizacji kolejnych procesów biznesowych pod kątem osiągnięcia korzyści skupionych w obszarze produkcji. To pierwszy system amerykańskiego producenta przeznaczony wprost dla użytkowników biznesowych.

Dodatkowo przedstawiciele firmy Autodesk zapowiadają uruchomienie nowej platformy szkoleniowej przeznaczonej dla autoryzowanych partnerów. Planowane jest też stworzenie rozwiązań ułatwiających klientom wyszukiwanie i wybór odpowiednich partnerów w określonej części świata.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200