Arvato (było) bez prądu

Potężna awaria zasilania w Szczecinie i okolicach dotknęła m.in. call center Arvato Services.

"Na chwilę obecną (8 kwietnia 13:46) nie pracujemy, czekamy aż prąd zostanie przywrócony. Niemniej jednak, część rozmów została przekierowana do naszych call center w Polsce oraz w Niemczech" - mówią przedstawiciele firmy arvato, zarządzającej dużym call center w Szczecinie. Gdyby jednak awaria miała trwać dłużej - niż deklarowane sześć godzin - przedstawiciele arvato zamierzają zorganizować przewóz pracowników do innego centrum, aby mogli stamtąd świadczyć usługi.

Więcej o awariach w polskich call center: Gotowi na wszystko

Aktualizacja: 09 kwietnia 2008 13:36

Prąd wrócił do centrum Arvato około godziny 21.00 w dniu awarii. Wszystkie systemy funkcjonują. Zgodnie z zapowiedzią, część agentów została fizycznie przewieziona do innych call center Arvato w Polsce i Niemczech, do których również przekierowywane były rozmowy przychodzące do Szczecina. "Jest to w naszej firmie standardowe działanie w przypadku awarii, aby zapewnić ciągłość świadczenia usług" - mówi Małgorzata Kurc z Arvato Services Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200