Arteria ponownie na zakupach

Firma świadcząca usługi call center przejmuje właśnie małe call center, które powiększy jego zasoby o ok. 110 stanowisk.

Arteria ma też na oku kolejną spółkę, którą chciałaby wchłonąć. Firma - licząc, że w czasie kryzysu klienci będą chętne do zlecania usług sprzedaży firmom zewnętrznym, takim jak ona - powiększa swoje call center. Obecnie trwa proces fuzji z małym, ale rentownym call center - Trimtabu, które liczy ok. 110 stanowisk. Jak wynika z informacji dziennika "Parkiet", spółka myśli już o przejęciu kolejnej firmy. Transakcja może dojść do skutku przed końcem września br. Jeśli tak się stanie call center Arterii będzie liczyło w sumie ponad 650 stanowisk. Przedstawiciele spółki szacują, że po przejęciach firma mogłaby osiągać 45-50 mln zł obrotów rocznie oraz kilka milionów zł zysku netto.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200