Apple uruchomiło program naprawy smartfonów przez klientów

Gigant z Cupertino uruchomił program samodzielnej naprawy smartfonów iPhone. Jak wygląda proces naprawy?

Apple w zeszłym roku ogłosiło program samodzielnej naprawy smartfonów iPhone. Teraz rozwiązanie zostało udostępnione dla pierwszych klientów w Stanach Zjednoczonych.

Apple Self Service
Źródło: apple.com

Apple Self Service

Źródło: apple.com

W ramach Apple Self Service Repair udostępniono ponad 200 rodzajów oryginalnych części oraz narzędzi naprawczych do smartfonów z rodziny iPhone 12, iPhone 13 oraz iPhone SE 2022.

Zobacz również:

  • Apple rozważa rezygnację z chińskiego poddostawcy podzespołów

Pierwsi użytkownicy mogą już zakupić części i w domowym zaciszu naprawić swoje urządzenia.

Właściciele smartfonów Apple iPhone, którzy zamierzają skorzystać z programu Apple Self Service Repairing Store mogą już zamawiać nowe części oraz wysyłać stare elementy do firmy Apple. Istnieje również możliwość wypożyczenia zestawu narzędzi do naprawy za 49 dolarów za tydzień.

Sklep z częściami zamiennymi

Sklep z częściami zamiennymi

W sklepie Self Service Repair znajdziemy moduły wyświetlacza, głośniki, baterie, moduły aparatów, tacki na kartę SIM, silniki Taptic oraz wiele innych części zamiennych. Dokupić możemy również śruby i wkręty. Ceny są zróżnicowane. Zestaw naprawczy ekranu do iPhone'a 13 (ekran, zestaw śrubek, klej, śruby zabezpieczający) kosztuje 269,95 USD. Bateria do tego samego smartfona kosztuje 70,99 USD. Po odesłaniu uszkodzonego ekranu możemy otrzymać zwrot w wysokości 33,60 USD. Za zużytą baterię Apple oddaje 24,15 USD.

Apple przekazuje, że program Self Service Repairing w przyszłości obejmie komputery Mac wyposażone w układy Apple Silicon oraz rozszerzy zakres terytorialny na dodatkowe regiony. Usługa wystartuje w Unii Europejskiej jeszcze w 2022 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200