Apple przedstawia pakiet Business Essentials dla sektora MŚP

Subskrypcja na zarządzanie urządzeniami i wsparcie techniczne jest skierowana do małych i średnich firm poszukujących pomocy w zarządzaniu rosnącymi potrzebami na usługi IT.

Business Essentials Apple'a ma pomóc sektorowi MŚP / Fot. Apple, materiały własne

Business Essentials Apple'a ma pomóc sektorowi MŚP / Fot. Apple, materiały własne

Nowy pakiet pomocy technicznej, który wprowadza Apple, ma pomóc firmom z sektora MŚP, które nie mają zbyt wielu informatyków - lub nawet nie mają ich wcale. Usługa pomoże w zarządzaniu urządzeniami pracowników.

Sprawdź: CPU Z

Zobacz również:

  • iPhone 15 najszybciej taniejącym smartfonem od Apple w historii
  • Łatwiejsze wyjście z usług Apple - wszystko dzięki prawu UE

Apple chce zapewnić wsparcie firmom, które korzystają oczywiście ze sprzętu tej marki. Zespoły IT będą mogły zarządzać wszystkimi potrzebami technologicznymi swoich pracowników za pomocą odpowiedniego zestawu narzędzi. Narzędzia te mają na celu wspomaganie wdrażania nowych członków zespołu, czy też zapewnianie nadzoru nad zasobami IT personelu.

W pakiecie Apple Business Essentials znajdziemy całodobową pomoc telefoniczną dla menadżerów IT i użytkowników końcowych, biznesowe miejsce na dane iCloud, funkcje zarządzania urządzeniami oraz naprawy na miejscu dla firm zatrudniających 500 lub mniej pracowników.

Administratorzy IT mogą również łączyć określone reguły i wymagane aplikacje z różnymi typami pracowników. Dla przykładu, jeśli zespół projektowy potrzebuje określonego zestawu aplikacji, można je połączyć w "Kolekcję" i automatycznie wysłać na urządzenia członków zespołu.

Dodatkowo możemy też wstępnie określać konkretne konfiguracje VPN i WiFi, aby łatwo zastosować odpowiednie ustawienia na urządzeniach pracowników.

Pakiet ma także "inteligentne grupy użytkowników". Funkcja ta umożliwia grupowanie pracowników na podstawie takich czynników jak lokalizacja, dział czy rola w firmie.

Klienci biznesowi otrzymają również priorytetowe wsparcie AppleCare, aby szybko rozwiązać wszelkie problemy, chociaż będą musieli zakupić plan obejmujący AppleCare+ for Business Essentials, aby się kwalifikować. Szczegóły tych planów zostaną ujawnione dopiero wiosną 2022 roku.

Zobacz: Python - podstawy

Apple zachwala również naprawy na miejscu dostępne dla firm w ciągu zaledwie 4 godzin, aby zminimalizować przestoje. Zastrzeżenie polega na tym, że naprawy na miejscu są dostępne tylko w przypadku niektórych modeli iPhone'a, które nie zostały określone, i będą obsługiwane tylko w określonych miastach. Apple informuje, że w każdym planie dostępne będą tylko dwie naprawy, które są odświeżane co roku.

Usługa jest teraz dostępna w wersji beta przed pełnym uruchomieniem wiosną 2022 r. Obecnie jest dostępna tylko dla małych i średnich firm z siedzibą w USA, a plany zaczynają się od 2,99 dol. miesięcznie za jedno urządzenie, 6,99 dol. miesięcznie za użytkownika korzystającego z wielu urządzeń, jak i 12,99 dol. miesięcznie za plan na wiele urządzeń z dodatkową przestrzenią dyskową.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200