Apple i IBM prezentują kolejne aplikacje MobileFirst

Apple i IBM udostępniły dziesięć nowych aplikacji biznesowych dedykowanych dla mobilnych urządzeń iOS, takich jak iPhone, iPad oraz Apple Watch. Dołączają one do 22 aplikacji tej samej klasy, które obie firmy wprowadziły na rynek wcześniej w ramach podjętej wspólnie w zeszłym roku inicjatywy MobileFirst .

IBM i Apple udostępniły pierwszy pakiet mobilnych aplikacji do instalowania na urządzeniach iPhone i iPad w grudniu 2014 roku. Pakiet zawierał aplikacje klasy „enterprise” opracowane z myślą o takich sektorach gospodarki, jak telekomunikacja, transport, usługi finansowe, transport lotniczy, handel detaliczny i instytucje rządowe: Plan Flight (transport), Passenger+ (transport), Advise & Grow (bankowość), Trusted Advice (bankowość), Retention (ubezpieczenia), Case Advice Ins (instytucje rządowe), Incident Aware (ubezpieczenia), Sales Assist (handel detaliczny), Pick & Pack (handel detaliczny) i Expert Tech (telekomunikacja).

Kolejny pakiet zawierający 12 narzędzi linii MobileFirst pojawił się w marcu tego roku. Były to głównie aplikacje medyczne, przeznaczone np. dla pielęgniarek, zapewniające im dostęp do medycznej bazy danych. Wspierają one technologię iBeacon, dzięki której personel medyczny może szybko identyfikować pacjentów i zarządzać nimi..

Zobacz również:

  • Duża zmiana - Apple zezwala na tworzenie emulatorów gier
  • Znamy zwycięzców tegorocznego rankingu App Store Awards

A oto nazwy 10 nowych aplikacji: Shift Track (dla urządzeń iPad; zarządzanie pracownikami), Shift Sync (dla urządzeń iPhone i Apple Watch; również zarządzanie pracownikami), Travel Plan (dla urządzeń iPhone; planowanie biznesowych podróży), Travel Track (dla urządzeń iPhone i Apple; dodatkowe narzędzie do zarządzania biznesowymi9 podróżami), Safe Site (zarządzanie kamerami i mikrofonami zainstalowanymi w mobilnych urządzeniach), Field Inspect i Asset Inspect (dla urządzeń iPad), Load Advise (dla urządzeń iPhone), Load Track i Expert Resolve (dla urządzeń iPad).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200