Apple Watch w zastosowaniu biznesowym

Równocześnie z ukazaniem się Apple Watcha firma Salesforce wprowadza pierwsze aplikacje biznesowe dostosowane do zegarków Apple’a.

Premiera Apple Watcha przyniosła nie tylko nowy zegarek na rynku, ale również nowe możliwości płynące z urządzenia łączącego cztery technologie SMAC (social, mobile, analytics, cloud). Firma Salesforce wykorzystała to i równocześnie z prezentacją Apple Watcha przedstawiła trzy rozwiązania biznesowe (Analytics Cloud, Salesforce1 oraz Salesforce Wear Developer Pack) dostosowane do wearable’a firmy Apple.

Choć każdy z produktów Salesforce miał już wcześniej swoją premierę, to ich odświeżona wersja przedstawia nowe spojrzenie na aplikacje biznesowe – przede wszystkim dostosowane do potrzeb danego pracownika.

Zobacz również:

  • Apple wstrzymuje rozwój microLED w zegarkach
  • Apple Wunderlust - iPhone 15 i inne - relacja z premiery
  • Zainfekowany smartfon - przedstawiamy najpopularniejsze objawy

Analytics Cloud

Apple Watch w zastosowaniu biznesowym

Poprzez zastosowanie rozwiązań cloud, dane analityczne są gromadzone w bazach danych i dostarczane w określonej formie do Apple Watcha. Dzięki temu zastosowaniu użytkownik otrzymuje bezpośrednio na swój zegarek informacje w postaci schematów bądź wykresów. Dodatkowo użytkownik jest w stanie przeglądać kolejne z informacji przesuwając je na ekranie swojego zegarka.

Natomiast najważniejsze i najczęściej przeglądane dane będzie mógł w łatwy sposób przerzucać pomiędzy Apple Watchem, a iPhonem. Również będzie istniała możliwość przywołania określonych danych za pomocą głosu (aplikacja uwzględnia przeszukiwanie głosowe).

Dostęp do aplikacji dla Apple Watcha będzie darmowy w ramach płatnej licencji Analytics Cloud – premiera aplikacji nastąpi w kwietniu 2015 roku.

Salesforce1 dla Apple Watcha

Apple Watch w zastosowaniu biznesowym

Salesforce1 dla Apple Watcha jest aplikacją, której celem jest dostarczenie w sposób natychmiastowy spersonalizowanych notyfikacji dla: sprzedawców, pracowników obsługi czy pracowników marketingu. Utrzymując w ten sposób kontakt z najważniejszymi informacjami skierowanymi do konkretnych odbiorców w firmie.

Salesforce zaprezentowało przykłady w których: sprzedawcy będący na spotkaniu biznesowym mogą otrzymać w dyskretny sposób decyzje rabatowe bezpośrednio na zegarek. Kierownicy działu obsługi klienta otrzymują alerty dotyczące nagłych awarii, jak również informacji o tym, że część z klientów oczekuje zbyt długo na połączenie z pracownikiem działu.

Salesforce planuje wprowadzenie systemu notyfikacji do aplikacji Apple Watcha w trzecim kwartale 2015 roku.

Dostosuj aplikacje do swoich potrzeb biznesowych - Salesforce Wear Developer Pack

Apple Watch w zastosowaniu biznesowym

Dzięki oprogramowaniu firmy Salesforce użytkownicy są w stanie stworzyć i modyfikować aplikacje pod swoje wymagania biznesowe. Producent zapewnia, że interfejs aplikacji developerskiej jest prosty i wygodny w obsłudze.

Salesforce Wear Developer Pack został stworzony dla szerokiego zastosowania dla wszelakich urządzeń wearable; Android Wear, ARM, Epson Moverio, Fitbit, Google Glass, Jawbone UP, Meta Glasses, Myo from Thalmic, Nymi from Bionym, Oculus Rift, OMSignal, Pebble, Philips, Samsung Gear II and Vuzix M100 Smart Glasses.

Więcej informacji: http://www.salesforce.com/applewatch/

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200