Aplikacje integrujące Cisco AVVID
- Marek Kolewski,
- 18.09.2000, godz. 10:30
Cisco Systems wprowadziła do sprzedaży nowe aplikacje integrujące transmisję głosu i obrazu w sieciach danych - Architecture for Voice, Video and Integrated Data).
Firma Cisco Systems wprowadziła na rynek pakiet aplikacji integrujących transmisję głosu i obrazu w sieciach danych - AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data). W skład pakietu oferowanego przez Cisco Systems wchodzą: Cisco uOne, Cisco IPCC, Cisco IP IVR oraz Cisco Web Attendant.
Cisco uOne to system pozwalający na zintegrowanie korporacyjnej poczty głosowej i poczty elektronicznej. Umożliwia on m.in. otrzymywanie
nagranej przez dzwoniącego wiadomości głosowej jako załącznika do poczty
elektronicznej oraz odsłuchiwanie poczty elektronicznej przez telefon.
Cisco IPCC jest oprogramowaniem pozwalającym firmom na zrealizowanie
rozproszonych Call Center, bazujących na technologii IP i telefonii IP.
Dzięki wykorzystaniu korporacyjnej sieci IP, firma może bardziej
elastycznie wykorzystywać pracowników zatrudnionych do pracy w call
centers, włączyć do systemu osoby pracujące w domu itp.
Cisco IP IVR to natomiast oprogramowanie integrujące istniejące
programy do zarządzania tzw. call centers z sieciami IP i telefonią IP. IVR
korzystając z technologii przetwarzania skryptów, identyfikacji rozmówcy
udzielanych przez dzwoniącego informacji oraz własnej bazy danych automatycznie kieruje połączenie do osoby, która w optymalny sposób obsłuży kontaktującego się z firmą telefonicznie klienta.
Cisco Web Attendant jest bazującą na technologii WWW wirtualną konsolą telefonistki, współpracującą z systemem telefonii IP.
Cisco Systems