Antypiracka kampania Microsoftu

Polski oddział firmy rozpoczyna kampanię promującą usługę identyfikacji produktów. Każdy kto ma wątpliwości dotyczące pochodzenia zakupionego oprogramowania Microsoftu, może skorzystać z bezpłatnej weryfikacji jego legalności.

Polski oddział Microsoftu rozpoczyna kampanię promującą usługę identyfikacji produktów. W jej ramach Microsoft oferuje bezpłatną weryfikację oryginalności aplikacji. "Oryginał za podróbkę? - Gratis" - baner z takim hasłem ukaże się na stronach komputerowych kilku polskich portali. W formie pilotażowej usługa oferowana jest już od połowy 2001 r.

Każdy użytkownik, którego wątpliwości wzbudzi legalność zakupionego w ciągu ostatniego pół roku oprogramowania, będzie mógł przesłać je do Zespołu Identyfikacji Produktu w Microsofcie. Specjaliści producenta sprawdzą aplikację i w ciągu 3 dni powiadomią użytkownika o jej oryginalności. Gdy oprogramowanie okaże się podróbką, Microsoft zamieni je na oryginalny produkt. Warunkiem jest dostarczenie dowodu zakupu i otrzymanej licencji. Akcja promocyjna skierowana jest zarówno do firm jak i użytkowników indywidualnych. Wymianie podlegać będzie jednak tylko jedna kopia nielegalnego oprogramowania.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200