Antypiracka kampania Microsoftu
- Agnieszka Madej,
- 05.02.2002, godz. 07:55
Polski oddział firmy rozpoczyna kampanię promującą usługę identyfikacji produktów. Każdy kto ma wątpliwości dotyczące pochodzenia zakupionego oprogramowania Microsoftu, może skorzystać z bezpłatnej weryfikacji jego legalności.
Polski oddział Microsoftu rozpoczyna kampanię promującą usługę identyfikacji produktów. W jej ramach Microsoft oferuje bezpłatną weryfikację oryginalności aplikacji. "Oryginał za podróbkę? - Gratis" - baner z takim hasłem ukaże się na stronach komputerowych kilku polskich portali. W formie pilotażowej usługa oferowana jest już od połowy 2001 r.
Każdy użytkownik, którego wątpliwości wzbudzi legalność zakupionego w ciągu ostatniego pół roku oprogramowania, będzie mógł przesłać je do Zespołu Identyfikacji Produktu w Microsofcie. Specjaliści producenta sprawdzą aplikację i w ciągu 3 dni powiadomią użytkownika o jej oryginalności. Gdy oprogramowanie okaże się podróbką, Microsoft zamieni je na oryginalny produkt. Warunkiem jest dostarczenie dowodu zakupu i otrzymanej licencji. Akcja promocyjna skierowana jest zarówno do firm jak i użytkowników indywidualnych. Wymianie podlegać będzie jednak tylko jedna kopia nielegalnego oprogramowania.
Zobacz również: