Analityka aplikacyjna w służbie biznesu - jak świadomie poprawiać jakość obsługi klienta, kodu aplikacji, usuwać szybko awarie i dbać o wizerunek naszej firmy czy instytucji?

Wszyscy doświadczamy właśnie bardzo dużej zmiany. Aktywność pracowników, klientów, obywateli i partnerów przenosi się gwałtownie do sieci. To powoduje znaczący wzrost wykorzystania wszelkich aplikacji webowych, wewnętrznych i mobilnych oraz dostarczających je systemów IT. Aplikacja obsługująca klientów staje się „twarzą” firmy lub instytucji. Ma ogromny wpływ na lojalność i poziom zadowolenia użytkownika oraz buduje reputację i markę danej organizacji. Zmiana usługi na konkurencyjną odbywa się w kilka kliknięć. Czy jesteśmy gotowi zmierzyć się z tymi szansami, ale i wyzwaniami?

Źle działające aplikacje to ryzyko utraty klientów i reputacji firmy

Aktualna sytuacja związana z pandemią powoduje, że tak firmy jak i ich klienci przechodzą przyspieszoną transformacje cyfrową. Firmy przenoszą usługi i aplikacje na platformy internetowe. Użytkownicy i klienci, nie mając innego wyjścia, szybko przyswajają sobie nowe metody współpracy oraz kupowania usług i towarów. Większa świadomość możliwości i oczekiwanie wysokiego poziomu usług powodują, że w przypadku niezadowolenia ze źle działającej strony lub aplikacji klientom łatwiej jest podjąć decyzję o zmianie usługodawcy. Często wizerunek firmy lub instytucji zależy wprost od aplikacji mobilnej i webowej, a zmiana na konkurencję trwa tyle ile zainstalowanie nowej aplikacji na telefonie. Aby mieć pewność, że klienci otrzymują maksimum wsparcia ze strony naszej firmy i wszystko działa na 100%, należy wdrożyć system monitorowania wydajności aplikacji.

Cisco AppDynamics pozwala poprawić kod aplikacji i obsługę użytkowników

Rozwiązanie Cisco AppDynamics pomaga dokładnie zrozumieć, na jakim poziomie odbywa się obsługa klientów lub użytkowników. Działa dwutorowo - monitoruje dostępność aplikacji w środowisku oraz zachowanie się narzędzi po stronie użytkownika. Po stronie Data Center rozwiązanie „uczy się” działających aplikacji.

Analityka aplikacyjna w służbie biznesu - jak świadomie poprawiać jakość obsługi klienta, kodu aplikacji, usuwać szybko awarie i dbać o wizerunek naszej firmy czy instytucji?

Wykrywa z jakich komponentów są złożone, jak są ze sobą powiązane i bada, czy działają wydajnie. Pomaga określić, które miejsca w kodzie aplikacji należy usprawnić, aby poprawić czas odpowiedzi systemu na zapytania klientów. Pozwala wychwycić moduły aplikacji, które mogą sprawić problemy w przypadku zwiększonego ruchu, zanim nastąpi awaria. Rozwiązanie odnajduje błędy w aplikacji nawet, jeśli występują sporadycznie np. dla kilku procent klientów. Takie błędne sesje są zapisywane do późniejszej analizy wraz z informacjami o tym co dokładnie się wydarzyło. Po stronie użytkownika Cisco AppDynamics bada, ile czasu przesyłane były dane z data center do aplikacji mobilnej lub strony internetowej, ile czasu zajęło ich przygotowanie do wysłania, z jakiej wersji aplikacji, przeglądarki, urządzenia i systemu operacyjnego korzystał klient, gdzie dołączał się do sieci. To wszystko ma na celu pełne monitorowanie stanu dostępności aplikacji IT dla klientów firmy lub instytucji, upewnienie się, że systemy działają zgodnie z założeniami i wyeliminowanie błędów obsługi w jak najkrótszym czasie. Dzięki temu klienci mogą otrzymać wysokiej jakości obsługę i komfortowo używać aplikacji mobilnych dostarczonych im przez usługodawcę.

Wszystkie osoby zainteresowane tematem zapraszamy do udziału w e-seminarium Analityka aplikacyjna w służbie biznesu które odbędzie się 21.01.2021 o godzinie 11:00 udział w nim jest bezpłatny, a rejestracja jest dostępna pod adresem: https://e-seminaria.pl/analityka-aplikacyjna

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Powiązanie działania systemów IT z metrykami biznesowymi

Błędy po stronie IT skutkują problemami, których wartość często trudno jest oszacować. Cisco AppDynamics umożliwia wprowadzenie metryk biznesowych i połączenie ich z obsługiwanymi aplikacjami. W czasie rzeczywistym można śledzić jak wprowadzane w aplikacjach zmiany przekładają się na biznes, czyli np. liczbę obsłużonych klientów, sprzedaż za cały dzień lub liczbę złożonych wniosków kredytowych. Sesja zakończyła się błędem? Cisco AppDynamics pozwala sprawdzić który użytkownik i o jakiej wartości usługi w tym czasie zabiegał. Jeśli był to istotny dla firmy klient, może należy wykonać do niego telefon wyjaśniający sytuację.

Cisco AppDynamics pozwala upewnić się, że obsługa klientów i użytkowników jest zawsze na wysokim poziomie, pomaga stale doskonalić kod naszych aplikacji oraz dbać o dobry wizerunek firmy lub instytucji.


Materiał powstał przy współpracy z firmą Cisco Systems Poland Sp. z o. o.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200