Ambitne plany Netii

Obecnie Netia ma 185 tys. klientów szybkiego internetu, a tygodniowo podłącza 3 tys. nowych klientów. Jak informuje Gazeta Prawna, celem operatora jest podwojenie tej liczby i pozyskanie do roku 2010 1 mln klientów szybkiego internetu.

W osiągnięciu tych celów maja pomóc m.in. planowane przejęcia internetowych sieci osiedlowych oraz nowa akcja promocyjna. Netia zachęca do podpisywania dwu- i trzyletnich umów na internet i telefon w zamian za pieniądze (od 50 zł do 600 zł) na karcie płatniczej. Jak oceniają analitycy rynku telekomunikacyjnego, taka karta może wiązać klienta z operatorem i inni operatorzy z pewnością będą kopiować pomysł Netii.

Netia zapowiedziała też, że w I kwartale 2008 r. chce rozpocząć oferowanie usług w oparciu o uwolnioną pętlę lokalną, w połowie 2008 roku chce rozpocząć, we współpracy z siecią Play, świadczenie usług komórkowych klientom biznesowym, a w 2009 roku chce uruchomić telewizję internetową.

Więcej o Netii:

Sukcesy i porażki Netii

Netia walczy o internautów

Rok darmowego internetu od Netii

Netia: 1mln klientów szerokopasmowych za 3 lata


TOP 200