Altkom w BP Poland

Firm zakończyła wdrożenie autorskiego systemu CSS (Customer Service System) w polskim oddziale koncernu energetyczno-paliwowego BP. CSS działa w oparciu o platformę ewidencji danych o klientach i wymi...

Firm zakończyła wdrożenie autorskiego systemu CSS (Customer Service System) w polskim oddziale koncernu energetyczno-paliwowego BP. CSS działa w oparciu o platformę ewidencji danych o klientach i wymiany informacji związanych z procesem zarządzania relacjami z klientami. Customer Service System pozwala na automatyczną obsługę poczty elektronicznej, firmowej bramki SMS-owej oraz współpracuje z infrastrukturą telefoniczną wykorzystywaną w Call-Centre. Aplikacja Altkomu została zbudowana w oparciu o bazę danych Oracle, środowisko programistyczne Power Builder i technologie Microsoft.

BP Poland rozpoczęła działalność w Polsce we wrześniu 1991 r. Firma zarządza siecią stacji paliw oraz całodobowych sklepów na stacjach benzynowych.

Zobacz również:

  • Spółka K-BIT postawiła na chmurę Oracle
  • Microsoft zapowiada premierę kolejnej wertykalnej usługi
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200