Altkom w BP Poland
- Agnieszka Madej,
- 10.08.2001, godz. 15:54
Firm zakończyła wdrożenie autorskiego systemu CSS (Customer Service System) w polskim oddziale koncernu energetyczno-paliwowego BP. CSS działa w oparciu o platformę ewidencji danych o klientach i wymi...
Firm zakończyła wdrożenie autorskiego systemu CSS (Customer Service System) w polskim oddziale koncernu energetyczno-paliwowego BP. CSS działa w oparciu o platformę ewidencji danych o klientach i wymiany informacji związanych z procesem zarządzania relacjami z klientami. Customer Service System pozwala na automatyczną obsługę poczty elektronicznej, firmowej bramki SMS-owej oraz współpracuje z infrastrukturą telefoniczną wykorzystywaną w Call-Centre. Aplikacja Altkomu została zbudowana w oparciu o bazę danych Oracle, środowisko programistyczne Power Builder i technologie Microsoft.
BP Poland rozpoczęła działalność w Polsce we wrześniu 1991 r. Firma zarządza siecią stacji paliw oraz całodobowych sklepów na stacjach benzynowych.
Zobacz również: