Allied Telesyn mocny w Europie

Allied Telesyn dobrze sobie radzi na europejskich rynkach. W ub.r. wzrost sprzedaży w Europie wyniósł 35 proc., osiągając wartość 135 mln USD. W regionie Europy Środkowej i Wschodniej był jeszcze wyższy - ok. 40 proc.

Allied Telesyn, producent komponentów sieciowych, dobrze sobie radzi na europejskich rynkach. W ub.r. wzrost sprzedaży w Europie wyniósł 35 proc., osiągając wartość 135 mln USD. W regionie Europy Środkowej i Wschodniej był jeszcze wyższy - ok. 40 proc.

W tym roku firma zamierza zmodyfikować i rozbudować strukturę organizacyjną. W Europie powstaną dwa regiony: pierwszy - obejmujący Francję oraz kraje Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej oraz drugi - kraje skandynawskie, republiki nadbałtyckie, kraje Beneluksu, Niemcy i Wielką Brytanię. Hiszpania i Portugalia zostaną włączone do strefy Ameryki Łacińskiej. Planowane jest ponadto otwarcie przedstawicielstw firmy w Atenach, Belgradzie, Bukareszcie i Padwie.

Zobacz również:

Zgodnie z nową strategią firma będzie próbowała zmienić swój wizerunek- chce być postrzegana nie jako producent prostych elementów sieci, lecz jako dostawca rozwiązań systemowych, w tym zaawansowanych urządzeń dla sieci szkieletowych. Ofertę kieruje przede wszystkim do dostawców usług internetowych i operatorów telekomunikacyjnych. Allied Telesyn zamierza konkurować na tym rynku m.in. z Cisco, 3Com i Nortelem.

Zmiany nie ominęły polskiego oddziału Allied Telesyn - nowym szefem biura został 30-letni Robert Kogut, który zastąpił na tym stanowisku Marka Strupiechowskiego.