Alcatel - nowa wersja centralki OXO

Alcatel wprowadził do swojej oferty nową wersję serwera komunikacyjnego Alcatel OmniPCX Office (OXO), dedykując rozwiązanie dla rynku MSP. Serwer OXO 5.0 zawiera szereg udoskonaleń np. nową konsolę operatorską (działającą na komputerze PC) oraz telefonię IP wykorzystującą lokalną sieć WiFi.

Alcatel - nowa wersja centralki OXO
Alcatel PIMphony Attendant (nowa konsola operatorska) upraszcza zarządzanie przychodzącymi połączeniami oraz przekierowaniami. Graficzny interfejs konsoli oferuje nieprzerwany monitoring wszystkich zainstalowanych terminali - analogowych i cyfrowych, IP, DECT lub aplikacji softphone uruchamianych na pecetach.

Aplikacja ta umożliwia codzienne zarządzanie takimi czynnościami, jak: aktywacja bądź zmiana przekierowania rozmów z danego numeru telefonu, aktualizację bazy abonentów w każdym z oddziałów firmy oraz blokowanie bądź zdejmowanie blokady z telefonu. Razem z wprowadzeniem połączeń wewnętrznych po IP, daje to firmie spore oszczędności.

Alcatel wprowadził do rozwiązania technologię VoWLAN, co pozwala uruchamiać usługi bezprzewodowej telefonii IP. Bezprzewodowe telefony IP znajdujące się w nowej ofercie Alcatela charakteryzują się tym samym zakresem usług, co oferowane wcześniej terminale DECT bądź bezprzewodowe, cyfrowe aparaty stacjonarne.

Serwer OXO 5.0 dysponuje także szeregiem nowych możliwości w zakresie obsługi wieloodziałowych niedużych firm. Nowy serwer OXO wspiera protokół SIP - zarówno przy obsłudze wewnętrznych połączeń głosowych/transmisji danych oraz przy komunikacji z operatorskimi sieciami następnej generacji (NGN).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200