Alcatel-Lucent Office Communication Solutions: uniwersalna platforma komunikacyjna dla MSP

Alcatel-Lucent wprowadził do sprzedaży nową linię rozwiązań komunikacyjnych dla małych i średnich firm. Głównym elementem Alcatel-Lucent Office Communication Solutions jest serwer komunikacyjny Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE. Platforma realizuje telefonię (zarówno tradycyjną, jak i IP) oraz zunifikowaną komunikację, call center oraz oferuje szereg dodatkowych usług webowych.

Alcatel-Lucent Office Communication Solutions obsługuje szeroką gamę telefonów SIP, w tym OmniTouch 8082 My IC Phone oraz konferencyjny 4135 IP Conference Phone. Dzięki platformie telefony typu DECT (400/500) wspierają nowe funkcje, takie jak praca w środowisku izolowanym oraz usługi lokalizacji i powiadamiania.

Rozwiązanie można stosować w środowiskach, w których istnieje konieczność monitorowania działań pracownika i zapewnienia podwyższonego poziomu jego bezpieczeństwa. Użytkownicy nowej platformy mają możliwość korzystania nie tylko z książki adresowej na OmniPCX Office, ale także bazy adresowej na zewnętrznym serwerze LDAP. W skład rozwiązania wchodzą aplikacje My IC Mobile for Apple iPhone (która zapewnia dostęp do funkcji komunikacyjnych serwera dla użytkowników telefonów Apple iPhone) i My IC Web for Office (klient webowy do zarządzania komunikacją).

Zobacz również:

  • Wybitny dziennikarz rynku telekomunikacyjnego nie żyje

Po wdrożeniu platformy użytkownik może przy pomocy dowolnego urządzenia obsługującego przeglądarkę internetową ustawić zasady obsługi nadchodzących połączeń, sprawdzać dzienniki połączeń oraz uzyskać dostęp do poczty wiadomości. Dostępna jest też nowa wersja IP serwera faksowego.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200