Ailleron wdroży LiveBank w PKO BP

Ailleron S.A. podpisał umowę z PKO Bank Polski S.A na wdrożenie systemu LiveBank w modelu Cloud, rozwiązania zintegrowanego ze środowiskiem bankowości elektronicznej pozwalającego na wykorzystanie kanału chat, na wspieranych przez bank platformach mobilnych i stronach WWW.

Fot. Pixabay

LiveBank Cloud to platforma bankowości konwersacyjnej, która umożliwia realizację zaawansowanych procesów zdalnej obsługi klienta, pozyskiwanie nowych klientów poprzez procesy biometrycznej wideo-weryfikacji oraz sprzedaż niemal pełnej gamy produktów finansowych bez osobistego kontaktu. LiveBank jest w stanie zastąpić fizyczny oddział banku lub innej instytucji finansowej (np. leasingowej, kredytowej i pożyczkowej, ubezpieczeniowej), przy zapewnieniu maksymalnie bezpiecznego środowiska zdalnej obsługi klienta. Teraz dostępna jest w wersji cloud.

Ailleron S.A. właśnie podpisał umowę na wdrożenie nowej odsłony tej platformy w Banku PKO BP. Umowa zakłada model rozwojowy i pozwala bankowi na możliwość zwiększenia zapotrzebowania na dodatkową liczbę licencji w modelu cloud.

Zobacz również:

  • Artur Kurcweil w zarządzie PKO Banku Polskiego

„Ailleron S.A. od wielu miesięcy opracowywał całkowicie nowy model funkcjonowania LiveBank. Celem dla naszej firmy było stworzenie znacznie szybszego we wdrożeniu i bardziej elastycznego narzędzia, aby umożliwić klientowi odpowiednią skalowalność bez ponoszenia wysokich kosztów inicjalnych, poprzez zakup dowolnej odpowiedniej dla klienta ilości licencji. Dzięki wykorzystaniu tej technologii, bank uzyskuje możliwość znacznie bardziej wydajnego zarządzania zasobami, mogąc dostosować ich użycie do bieżących potrzeb” – mówi Piotr Skrabski, General Manager LiveBank, Członek Zarządu Ailleron S.A.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200