Adapter Genesys Gplus dla aplikacji PeopleSoft CRM

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka będąca własnością firmy Alcatel, wprowadziła na rynek Adapter Gplus dla aplikacji PeopleSoft CRM ($Customer Relationship Management$).

Genesys Telecommunications Laboratories, spółka będąca własnością firmy Alcatel, wprowadziła na rynek Adapter Gplus dla aplikacji PeopleSoft CRM (Customer Relationship Management).

Certyfikowany przez PeopleSoft Adapter Gplus Genesysa umożliwia integrację funkcji zarządzania interakcjami z klientem z aplikacjami PeopleSoft CRM. Połączone rozwiązanie zapewnia wgląd w czasie rzeczywistym do informacji na temat interakcji klienta oraz historycznych danych dotyczących kontaktów klienta.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

Adapter umożliwia przeprowadzenie segmentacji klientów oraz przesyłanie interakcji poprzez różnorodne typy mediów - głos, pocztę elektroniczną, web chat i wspólne przeglądanie stron internetowych (web collaboration). Wszystkie operacje mogą być przeprowadzane z pojedynczego pulpitu. Adapter Gplus zapewnia automatycznie przekierowywanie połączeń przychodzących - zarządzanych przez Genesys - do PeopleSoft CRM. Nowe rozwiązanie umożliwia również stałe aktualizowanie danych dotyczących klienta.

Program Genesys Gplus jest inicjatywą polegającą na łączeniu rozwiązań contact center Genesysa z wiodącymi aplikacjami e-business oraz tradycyjnym oprogramowaniem CRM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200