ATG wchodzi na polski rynek

Art Technology Group oferować będzie system Dynamo, służący do zarządzania relacjami z klientami oraz obsługi sprzedaży przez Internet. Partnerem firmy na polskim rynku zostanie AMG.net.

AMG.net zostanie polskim partnerem amerykańskiej firmy Art Technology Group (ATG), specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania e-biznesowego. Na mocy podpisanej umowy AMG.net będzie oferować flagowy produkt ATG - system Dynamo. Składa się on z dwóch podstawowych modułów. Pierwszy z nich - Dynamo Customer Management Suite - jest zestawem narzędzi, umożliwiającym firmom zarządzanie relacjami z klientami. Dynamo Commerce Suite to rozwiązane do promocji produktów i pełnej obsługi sprzedaży przez Internet. Jak zapewnia producent, oprogramowanie ma szczególnie duże możliwość w zakresie zarządzania treścią i rozbudowane funkcje personalizacji, niezbędne przy obsłudze handlu przez Internet.

ATG jest jednym z rynkowych liderów w dziedzinie systemów eCRM. Z rozwiązań firmy korzystają m.in. 3M, AT&T, CNN czy American Airlines. AMG.net to firma specjalizująca się tworzeniu rozwiązań internetowych. Spółka zajmuje się m.in. doradztwem z zakresu strategii, optymalizacji procesów biznesowych i marketingu internetowego. Niedawno firma połączyła się ze spółką SNAP Consulting, zajmującą się doradztwem i wdrożeniami systemów ERP. Do klientów AMG.net w Polsce należą m.in. Alcatel, Bank Pekao, BRE BANK, Elektrim, Grupa Żywiec, IBM i TP SA.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200