APC pionierem "Infolinii 800"

Z wprowadzeniem od 1 czerwca br. przez TP S.A. nowej usługi - Infolinii 800 - oferenci usług informatycznych w Polsce otrzymują możliwość zorganizowania m.in. pracy ze swoimi klientami poprzez bezpłatne linie telefoniczne ( toll free) dostępne pod wyróżnionym numerem kierunkowym - '800'. Wśród sześciu firm w Polsce (jest wśród nich m.in. AT&T), których starania skłoniły TP S.A. do wprowadzenia tej usługi, znalazła się American Power Conversion, producent zasilaczy awaryjnych UPS z oprogramowaniem zabezpieczającym sieci i aplikacje w nich eksploatowane.

Z wprowadzeniem od 1 czerwca br. przez TP S.A. nowej usługi - Infolinii 800 - oferenci usług informatycznych w Polsce otrzymują możliwość zorganizowania m.in. pracy ze swoimi klientami poprzez bezpłatne linie telefoniczne (toll free) dostępne pod wyróżnionym numerem kierunkowym - '800'. Wśród sześciu firm w Polsce (jest wśród nich m.in. AT&T), których starania skłoniły TP S.A. do wprowadzenia tej usługi, znalazła się American Power Conversion, producent zasilaczy awaryjnych UPS z oprogramowaniem zabezpieczającym sieci i aplikacje w nich eksploatowane.

APC wprowadziła telefoniczny system informowania użytkowników końcowych działający w godzinach 9.00-16.00. W ramach systemu użytkownik sprzętu APC może zadzwonić pod numer 0 800 25252, gdzie otrzyma wszelką pomoc techniczną i merytoryczną, a koszty połączenia telefonicznego pokrywa APC. Firmy zainteresowane zakupem analogicznej usługi z TP S.A. mogą tego dokonać w lokalnych biurach obsługi klientów (w Warszawie tel. 621 30 15) . Informacji o trybie zawierania umów o wykorzystaniu Infolinii 800, cenniku itp. - udzielają ww. biura, a także biura ewidencji abonentów TP S.A. (w Warszawie tel. 625 33 65).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200