AMG.net pod skrzydłami Bulla
- Andrzej Maciejewski,
- 11.09.2006
Pół roku od przejęcia 100% udziałów AMG.net przez francuskiego Bulla kierownictwo polskiej spółki ocenia pierwsze efekty marcowej transakcji.
Pół roku od przejęcia 100% udziałów AMG.net przez francuskiego Bulla kierownictwo polskiej spółki ocenia pierwsze efekty marcowej transakcji.
Firma finalizuje kolejne międzynarodowe kontrakty, przychody wzrosną o kilkadziesiąt procent w stosunku do roku ubiegłego, portfel zamówień będzie dwukrotnie większy, mówi się o podwojeniu zatrudnienia. We francuskiej grupie AMG.net jest drugim po Paryżu centrum kompetencyjnym w obszarze rozwiązań przeznaczonych na rynek telekomunikacyjny.
Założona w 1996 r. spółka ewoluowała od agencji interaktywnej w kierunku dostawcy specjalistycznych rozwiązań dla sektorów telekomunikacyjnego i finansowego. "Do tej pory zajmowaliśmy się przede wszystkim portalami i systemami CRM. Teraz wchodzimy w obszary typowo telekomunikacyjne, takie jak systemy konwergentne, rozwiązania z pogranicza warstwy OSS i infrastruktury" - mówi Marek Juda, prezes AMG.net.
Bull kupił AMG.net od funduszu Innova Capital, który był inwestorem od 2000 r. W 2005 r. zespół AMG.net liczył 150 osób, a spółka wypracowała przychody w wysokości 22 mln zł i zysk 3,5 mln zł.