ADH-Soft w Grupie Asseco Poland

Asseco Poland kupiło 55% udziałów w ADH-Soft, spółce produkującej oprogramowanie dla sektora leasingowego.

Asseco Poland kupiło 55% udziałów w ADH-Soft, spółce produkującej oprogramowanie dla sektora leasingowego.

70%

- na tyle szacowany jest udział ADH-Soft w rynku rozwiązań dla firm leasingowych.

Wartość transakcji to 3,3 mln zł. Głównym produktem ADH-Soft jest system LEO. Spółka wdrożyła swoje rozwiązania w ponad 60 firmach z sektora usług finansowych i serwisowych (w tym 30 aktywnych), to 70% polskiego rynku. Do największych konkurentów firmy należy Comarch z systemem CDN Egeria Leasing. Wsparcie Asseco Poland może być pomocne w ekspansji na rynki zagraniczne, głównie wschodnie. ADH-Soft ma już pierwszego klienta na Ukrainie, prowadzi też rozmowy ze spółkami leasingowymi w Rosji. Kierownictwo firmy jest też zainteresowane spółkami w krajach bałtyckich. "Mamy wersję rosyjską i angielską naszego systemu LEO" - mówi Wiesława Ciuńczyk, prezes ADH-Soft.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200