ABC Data: zmiany w zarządzie i rozwój segmentu gier

Od 1 kwietnia br stanowisko członka zarządu, odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing w ABC Data, obejmie Wojciech Łastowiecki. Zastąpi na tym stanowisku Andrzeja Sobola. Jednocześnie firma poinformowała, że zamierza dynamicznie rozwijać segment dystrybucji gier komputerowych, oferując różnorodne tytuły i budując strategiczne partnerstwo z największymi producentami na świecie.

Nowy członek zarządu ABC Data, Wojciech Łastowiecki, do końca marca zajmuje stanowisko Dyrektora Regionalnego w Seagate Technology, który jest producentem twardych dysków. Był tam odpowiedzialny za sprzedaż w 14 krajach Europy Centralnej i Wschodniej oraz na Bałkanach, w szczególności budowę i rozwój struktury kanału partnerskiego, marketing i planowanie biznesu wspólnie z dystrybutorami i partnerami firmy. Wcześniej pracował już w ABC Data na stanowisku Business Unit Managera w ABC Data. Kierował grupą Product Managerów odpowiedzialnych za zakupy, sprzedaż i marketing podzespołów komputerowych w Polsce, Czechach i na Słowacji.

"ABC Data konsekwentnie realizuje strategię dynamicznej ekspansji regionalnej. Jestem przekonany, że dotychczasowe doświadczenie Wojciecha Łastowieckiego w budowaniu skutecznej struktury dystrybucyjnej w kilkunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej, przyczyni się do realizacji ambitnych celów Spółki" - powiedział Marek Sadowski, Prezes Zarządu ABC Data S.A.

Zobacz również:

  • Lider polskiej branży gamingowej przejęty przez Chińczyków

Jednocześnie firma wprowadziła na rynek kolejne gry komputerowe i zapowiedziała silny rozwój tego segmentu swojej działalności. 25 marca 2011 r. miała miejsce premiera gry LucasArts LEGO Star Wars III: The Clone Wars i była to już druga w ciągu tygodnia premiera gry komputerowej, której dystrybutorem w Polsce jest ABC Data. 18 marca odbyła się bowiem premiera gry Monster Jam 2011, stworzona przez Activision/Blizzard.

"Naszym zdaniem segment rozrywki elektronicznej ma przed sobą czas dynamicznego rozwoju. Chcemy w nim aktywnie uczestniczyć" - powiedział Marek Sadowski, Prezes Zarządu ABC Data S.A. "Współpraca z takimi gigantami rozrywki elektronicznej, jak Activision/Blizzard i studio Lucas Arts,, do którego należy m.in. seria Call of Duty i jedna z najpopularniejszych gier sieciowych World of Warcraft, to element realizowanej przez nas strategii rozwoju tej części dystrybucji" - dodał Paweł Rybitwa, Product Manager w ABC Data, odpowiedzialny za dystrybucję gier komputerowych.

Czytaj także:

Kolejna spółka ABC Data w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

ABC Data - rekordowe wyniki finansowe

ABC Data przejmuje w Rumunii

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200